Shopping cart
Psihoterapia tulburărilor anxioase la copii - o abordare integrativă
Beneficii
Primești suportul tipărit al cursului "Psihoterapia tulburărilor anxioase la copii - o abordare integrativă" și dreptul de a-l folosi în activitatea ta practică;
10 credite de formare profesională pentru psihologii înscriși în Colegiul Psihologilor din România (CPR), valabile din 2020 pe toate specialitățile, conform normelor metodologice publicate în anul 2019, Anexa 2 - Norme privind educația și formarea profesională ale psihologilor cu drept de liberă practică, articolul 3, punctul 2.
Diploma se eliberează în format electronic și se transmite pe e-mail, după semnarea de către reprezentantul CPR.
Ce vei învăța
La finalul acestui curs, cursanții vor fi capabili:
✓ Să identifice și să utilizeze adecvat tehnicile de realizare a alianței terapeutice, de stabilire a obiectivelor demersului psihoterapeutic, de implicare a familiei în demersul psihoterapeutic, tehnicile de relaxare, de inducție a transei hipnotice, procedurile de intervenție la nivel biologic, la nivel comportamental și la nivel cognitiv în terapia copiilor cu tulburări anxioase;
✓ Să descrie stadiile evoluției normale a fricii la copii și să deceleze aspectele clinice ale fricii vs. aspectele funcționale ale fricii;
✓ Să identifice particularitățile dezvoltării psihoemoționale la copii și să adapteze demersul psihoterapeutic pentru tulburările anxioase în raport cu acestea.
Competențe specifice - Cunoștiințe
✓ Descrierea criteriilor de diagnostic pentru fiecare tulburare din sfera tulburărilor anxioase la copii;
✓ Descrierea modalităților de realizare a conceptualizării de interfață, de stabilire a obiectivelor demersului terapeutic cu copilul și cu familia și a metodelor de “spargere a gheții” în psihoterapia tulburărilor anxioase la copii;
✓ Enumerarea aspectelor specifice diverselor tehnici de inducție a transei hipnotice, a mesajelor terapeutice care pot fi utilizate în transa hipnotică în terapia tulburărilor anxioase și a tehnicilor de relaxare conform abordării ericksoniene;
✓ Definirea tipurilor de intervenție la nivel biologic, comportamental și cognitiv;
Competențe specifice - Abilități
✓ Să utilizeze adecvat poveștile terapeutice, tehnicile de relaxare, transa hipnotică în psihoterapia tulburărilor anxioase la copii;
✓ Să utilizeze adecvat tehnicile de intervenție la nivel biologic, comportamental și cognitiv în psihoterapia tulburărilor anxioase la copii;
✓ Să dezvolte propriile strategii de realizare a alianței terapeutice cu copilul și cu familia acestuia.
Locurile se ocupă în ordinea efectuării plății și a locurilor disponibile.
La înscrierea prin formularul online vei primi proforma via e-mail (verifică și în spam).
! Pentru păstrarea confidențialității, sesiunile nu se vor înregistra !
Cursul se adresează exclusiv psihologilor și psihoterapeutilor înscriși în Colegiul Psihologilor din România. Se eliberează credite profesionale doar pentru psihologi și psihoterapeuți înscriși în Colegiul Psihologilor din România.
Formator
Cristina Angela Tohănean
Formator CatharsisFormator
Mirela Țîgănaș
Formator CatharsisFeedback Curs
Review-uri
Terhes Gabriela Simona
Teoria se imbina eficient cu practica. Ma ajuta in practica profesionala . Tehnicile oferite sunt usor de folosit.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *